dissabte, 20 de novembre del 2010

Diari del viatge intergalàctic

Hola a tothom, 
sembla que aquesta PAC2 comença a veure el final. Que bé! 

Personalment, com ja sabeu, m'ha costat engegar fins al punt que m'he arribat a plantejar no seguir amb l'assignatura. Gràcies al suport del grup he tirat endavant, i a hores d'ara estic amb moltes ganes de continuar aprenent. Quina sort de tenir un grup com aquest: quan he baixat la guàrdia m'han trucat i m'han encoratjat a seguir amb la feina i a sentir-me implicada en l'equip. Repeteixo: quina sort!

Sobre les tasques de les PAC's per mi tot és nou, mai havia construït un bloc, ni una wiki, havia tastat delicious a una classe de la UB però no havia entès gaire bé el seu funcionament, ara si. Ja comença tot a tenir forma i també ens coneixem més entre nosaltres, gràcies al contacte per a a realitzar les pràctiques i per les nostres pàgines personals de la wiki. És gratificant el veure que tot és posar-s'hi, que són eines molt interessants que actualment, per la nostra implicació en el món de les biblioteques, és important saber com funcionen.

Així que encara ens queden un parell de dies per acabar de perfilar la pràctica... Endevant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.