divendres, 21 de gener del 2011

Ens retrobem

Això no és ni de bon tros un comiat.
Ha estat una assignatura absorbent però alhora gratificant. Un semestre intens.
He après moltíssim. Noves eines, competències, habilitats per ara i per un futur, aplicables personalment i en el món laboral.
Malgrat les dificultats d'adaptació inicials i l'esforç que hem hagut de fer durant tota l'assignatura, estic satisfeta amb el resultat aconseguit. Ha estat una experiència de treball en l'entorn virtual inoblidable.
Comprensió, respecte, implicació, esforç, amistat,...He crescut.

Agraeixo la vostra inquietut, companys d'assignatura. Amb les vostres aportacions desinteressades al forum, m'heu ajudat molt. Espero coincidir amb vosaltres en alguna altra assignatura.

A tu Joan, per ser un guia immillorable, gràcies.

De vosaltres, Ramon, Ana i Tamara, m'emporto la vostra amistat. Ei! Pel que fa a mi, això no s'acaba aquí. Que us sembla si mantenim el bloc?

Fins la propera!

Judit Junyent Capdevila

1 comentari:

  1. Tots dos teniu molta raó amb aquests comentaris que heu fet, la veritat és que aquesta assignatura m'ha servit per no sentir-me sola en aquesta nova aventura, ja que al conèixer a altres companys pots sentir-te més protegit, entès... Simplement dir que he aprés força amb aquesta assigntura i m'emporto uns companys genials! Una abraçada
    Tamara Risco

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.