dimecres, 8 de desembre del 2010

A les acaballes de la PAC 3

Fem reflexió sobre la PAC 3, el que falta per acabar i com ho enllestim.

Un altre cop anem una mica tard, tots anem molt carregats i carregades de feina: altres assignatures, feina, família... i volem arribar a tot... però és molt difícil. Així que anem fent al ritme que podem i fent-ho amb ganes que surti bé i d'aprendre molt.
Jo sóc la primera que em costa respectar els terminis de connexió i la programació elaborada... demano disculpes, però és que no tinc més temps. Això sí, quan m'hi poso m'ho passo pipa!
De cara a la última PAC haurem de ser més rigorosos en la programació i plaç d'entrega, ja que no es podrà endarrerir. (M'ho dic a mi mateixa, que sé que he de millorar en disciplina).

Si us sembla bé, partint de la PAC i l'última aportació al fòrum del Joan, resumiré els apartats que encara ens falten per acabar i que hauríem d'enllestir en aquests dies.
  • Demanar al Joan 1 setmana més de plaç per a l'entrega.
  • Mapa conceptual
  • Entrevistes
  • Redacció del contingut del projecte. Sobretot el que recalca el Joan és que ha de ser un redactat col·laboratiu, així entenc, que encara que a priori ens repartim els temes, tots hem d'aportar en tots els apartats que creiem convenient. Coses a destacar per homogeneïtzar el resultat:
    •  Hem de partir de les instruccions de la PAC: "Ha de ser un estudi temàtic de caire divulgatiu, dirigit a un públic no expert en la matèria que s’hi vulgui introduir per primera vegada." És a dir, que crec que hem de redactar tots en el mateix front. Sempre amb aquesta premissa present. 
    • El Joan valora molt l'estil, per això que crec que hem de ser precisos amb la tipografia i la uniformitat i adjuntar fotografies i enllaços que facin més atractiu visualment el treball.
    • No copiar res textualment, sense citar la font. En un missatge el Joan explica que està detectant plagis i informació sense elaborar. És a dir, crec  que és millor poc i elaborat que més però copy past. Ens podem jugar el suspès.
    • Hem d'incloure una bibliografia al final del treball (he creat aquest apartat). Que cadascú vagi incloent les fonts en las que s'ha ajudat per redactar el treball. I al final ja ho endreçarem per ordre alfabètic o com sigui. Cal que mirem les normes ISO690-2 per citar correctament referències electròniques, o aquí. També tenim un resum molt interessant (és més al grano) a l'apartat de recursos en els fitxers de grup, que m'ha servit sempre que he hagut de fer bibliografies (És de l'any que vaig estudiar a la UB).
  •  Enquesta individual sobre la valoració del grup.
A TREBALLAR!!!
Font: TurboPhoto

2 comentaris:

  1. Tenim les feines a fer ben definides i també ben clares les indicacions del Joan.

    Per tal que el redactat pugui ser col•laboratiu hauríem de penjar els redactats a la wiki el més aviat possible i així podrem revisar i modificar o afegir a cada apartat el que creguem necessari.

    Crec que hauríem de fer tots un esforç en quant a les connexions. Aquesta setmana hem de trobar una hora per connectar-nos cada dia al xat del facebook o com a mínim a través del debat del grup.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb totes dues.

    -Pel que fa al Joan, li he enviat un missatge a la seva bústia com ja he fet a les PAC anteriors. Tot i que penso que, amb constància, diumenge o dilluns hauríem de tenir-ho enllestit sense problemes, li he demanat com a data límit d'entrega el dia dimecres 15, per tal que no ens agobiem.
    -Respecte l'entrevista i l'enquesta, faré la primera a la Directora de la Biblioteca Pública de Sant Hipòlit-Les Masies de Voltregà i l'enquesta a un mínim de 10 usuaris de la de Tona. Del que no estic segur és de tenir-ho tot a temps, de manera que, especialment l'entrevista, si no es pot fer abans de l'entrega es farà immediatament després.
    -Finalment, on veig el problema és en la redacció del projecte de manera col·laborativa, ja que és complicat que tots coincidim (jo mateix, he estat desconnectat bastants dies, cosa per la qual us demano sincerament disculpes). La Judit proposa el Facebook, però no sé com es fa per fer una conversa a diverses bandes. En tot cas, dir-vos que fins al final d'any em puc connectar pràcticament a diari, de manera que ja em carrego jo de la feina més feixuga, d'acord? (Vosaltres ja us l'heu carregada més aquests dies)


    Ramon

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.