divendres, 10 de desembre del 2010

Valoració Pac2

Estem molt contents amb la valoració de la pac2!

Anem aprenent i cada vegada ho fem millor.


Font: Gettyimages

Revisant les indicacions del Joan i de cara a fer un bon projecte final, ens hauríem d'ajustar una mica més al que se'ns demanava respecte a la creació de les pàgines personals.

M'he tornat a llegir l'apartat de com crear una pàgina personal a la Wiki com a suport de treball col·laboratiu i he revisat la galeria de projectes que se'ns va passar. Faré unes modificacions a la meva pàgina personal. A veure que us sembla!

De cara a tancar la pac3, crec que estem una mica encallats amb el mapa conceptual. Entre tots hem anat acordant les paraules clau i individualment hem anat dibuixant el mapa.

Llegint els dubtes i les respostes d'alguns dels nostres companys d'assignatura al forum, m'ha semblat molt correcte el que han fet les unitekes. Han creat cadascuna un mapa i l'han posat en comú. Una vegada fet això s'han posat d'acord amb que treien o modificaven de cada un.

Que us sembla si ho intentem?

Endavant, que anem molt bé!

2 comentaris:

  1. A mi em sembla força bé la teva idea Judit. Ara que ja tinc fet el guió de l'entrevista i revisat la que tu vas fer, em poso amb la wiki personal i continuo el mapa. Espero tenir-ho enllestit diumenge, ja que demà tinc tot el dia ocupat. Ànims a totes!!

    ResponElimina
  2. Personalment considero que fer anar el programa cmaptools és força díficil. Sobretot agafar-li el punt, però és com tot un cop que ja li has agafat el truc ja és molt més fàcil fer-ho servir.
    Jo també em miraré la meva pàgina personal.
    Salutacions!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.